Monday, January 21, 2008

"20/01/08 yang membosankan..."

seharian aku terperap di rumah...menulis dan berkarya..kekadang ilham ku hilang...aku terus melayan astro..dari satu ke satu chanel aku menonton..mmm...entah lah terasa bosan pulak....entah mengapa....aku tukar ke chanel rtm1...tengok badminton terbuka Malaysia...Lee Chong Wei beraksi...jadi mata aku tertumpu pada kaca televisyen sambil menyedut asap rokok dengan mengharapkan ilham aku datang kembali untuk aku meneruskan karya aku yang dah lama tertangguh tu......

mmmmm...ilham aku tak datang jugak...itu yang buat aku bosan...jadi aku pun terus lelapkan mata sebentar...

time malam baru la banyak idea yang dapat aku curahkan pada hasil tulisan aku tu...baru siap sampai bab5...jalan cerita pun tak sampai separuh...jauh lg perjalanannya tulisan aku tu...banyak lagi yang perlu aku siapkan...

sebelum aku tido sempat la jugak aku layan filem Tak Kisah Lah Beb...cerita lame..zaman faizal husein masa muda2...rosyam nor pun ade belakon...syok jugak la layan cerita zaman rock kapak ni...

ok la..chow dulu...moga bertemu dilain update...

ariosss....

No comments: